مصاحبه آرشیو خبر ها
دمیرال: جورجو کیه لینی الگوی من در فوتبال است

دمیرال: جورجو کیه لینی الگوی من در فوتبال است

کنفرانس خبری مریح دمیرال، مدافع 21 ساله و ترکیه‌ای یوونتوس ساعت 17 (به وقت ایران) امروز سه‌شنبه بیست و نهم مردادماه در سالن کنفرانس ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار خواهد شد. دمیرال در این نشست از به حقیقت پیوستن رویایی کودکی‌اش و بازی در کنار بازیکنانی مثل کیه‌لینی و امید برای کسب جام‌های قهرمانی همراه با بیانکونری صحبت کرده است.

 

از بودن در یووه خوشحالم. یوونتوس تیم بسیار بزرگی است و بازی برای این تیم و بودن در اینجا برایم باعث افتخار است. امیدوارم هرچه سریع‌تر با این محیط جدید منطبق شوم. برای رسیدن به اینجا بسیار تلاش کرده‌ام و پیوستن به یووه نتیجه تمام زحماتی است که کشیده‌ام. بودن در یوونتوس مثل تحقق یک رویا است.
باعث افتخارم است که به عنوان اولین ترکیه‌ای به یوونتوس پیوسته‌ام؛ تلاش می‌کنم تا به عنوان یک الگو در اینجا باشم. دوست دارم به همه نشان دهم که با سخت‌کوشی می‌توان به اهداف مهم خود رسید. 
واقعاً تحت‌تأثیر امکانات آموزشی یوونتوس قرار گرفته‌ام و امیدوارم تا آنجا که ممکن است در این باشگاه بمانم.
در کودکی در پست دفاع چپ بازی می‌کردم. در سن 11‐10 سالگی، مربی‌ام مرا به پست دفاع مرکزی منتقل کرد و خیلی خوشحالم که در این پست بازی می‌کنم. کیه‌لینی و بونوچی برای اینکه همانند سایر بازیکنان در تیم جا بیفتم بسیار به من کمک کردند و امیدوارم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. بازی کردن در کنار بازیکنانی که از کودکی الگوی من بودند بسیار لذت‌بخش است.
در نخستین دیدارهایی که برای یووه انجام دادم هواداران از من به خوبی استقبال کردند. دوست دارم هرچه سریعتر در بهترین فرم خود قرار بگیرم تا تشویق بیشتری از طرفداران دریافت کنم. تلاش می‌کنم هنگام ورود به زمین با تمام وجود بازی کنم. درست است که یوونتوس بهترین بازیکنان دنیا را به ویژه در خط دفاعی در اختیار دارد، با این وجود من نیز امیدوارم که در بهترین حالت خود باشم و برای به دست آوردن جایگاهی ثابت با سایر بازیکنان رقابت کنم.

 

 

وقتی 18 ساله بودم از کشورم خارج شدم و به پرتغال رفتم تا بتوانم در یک تیم اروپایی بازی کنم. می‌خواستم هرچه سریع‌تر پیشرفت کنم. رویای من رفتن به یک تیم اروپایی بود و اکنون با حضور در باشگاه یوونتوس رویاهایم رنگ حقیقت گرفته‌اند. رفتن به ساسوئولو در فصل گذشته به من این امکان را داد که تجربیات زیادی در ایتالیا کسب کنم. اینجا بهترین کشور برای مدافعان است و می‌خواهم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت کنم.
موضوعات تجاری چندان مورد علاقه من نیستند و من تا جایی که ممکن است تنها به فوتبال فکر می‌کنم. پیوستن به یوونتوس در این سن مثل یک رویا است و دوست دارم این رویا برایم ادامه داشته باشد. می‌خواهم اینجا بمانم و خودم را ارتقاء بدهم و پیشرفت کنم.
یوونتوس هر فصل را با این ذهنیت آغاز می‌کند که باید هر جام و جایزه‌ای که امکان دارد را کسب کند و چون در یووه چنین ذهنیتی حاکم است، مطمئنم که اتفاقات بسیار خوبی در این فصل خواهد افتاد.
شخصیت دفاعی تیم برای ساری اهمیت دارد و این به من کمک می‌کند تا به بهترین شکل تمرین کنم و نقاط ضعف خود را بهبود ببخشم. او مستقیماً تمرینات دفاعی را به ما می‌گوید و امکان کار کردن با او مثل یک کلاس آموزشی برای بهتر شدن است.
باعث افتخارم است که با پائولو مونته‌رو مقایسه شوم. امیدوارم بتوانم به هوادران نشان بدهم که یک مدافع مستحکم هستم و تلاش می‌کنم تا انتظارات را برآورده کنم. الگوهای واقعی من بازیکنانی هستند که در حال حاضر در کنارشان بازی می‌کنم. بازیکنانی نظیر کیه‌لینی.
امره جان به من کمک بسیاری کرد تا در زمین و خارج زمین خود را منطبق کنم و از این فرصت استفاده می‌کنم و از او تشکر می‌کنم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: